Пошуковий запит: (<.>A=Сіпко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Сіпко Л. О. Прояв емоційних реакцій та первинних психічних станів особистості у надзвичайних ситуаціях [Електронний ресурс] / Л. О. Сіпко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 126. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_126_31
|
2. |
Сіпко Л. О. Особливості використання методів психокорекції у роботі з психічною травмою [Електронний ресурс] / Л. О. Сіпко // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 30. - С. 588-599. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_30_51
|
3. |
Сіпко Л. О. Огляд соціально-психологічних проблем вимушених переселенців в сучасній Україні [Електронний ресурс] / Л. О. Сіпко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 3. - С. 376-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_3_47
|
4. |
Сіпко Л. Теоретичні аспекти проблеми професійної готовності суб’єкта до діяльності [Електронний ресурс] / Л. Сіпко, І. Калашник // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 1. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_1_13
|
5. |
Сіпко Л. О. Соціально-психологічні чинники виникнення професійного стресу у працівників державної служби з надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Л. О. Сіпко, І. Ю. Півторацька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 1(1). - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_1(1)__31
|
6. |
Сіпко Л. О. Психологічні детермінанти професійного вигорання у працівників соціономічних професій [Електронний ресурс] / Л. О. Сіпко, Л. С. Бузницька // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 9. - С. 220-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_9_17
|
7. |
Сіпко Л. О. Подолання бойового стресу та його психологічних наслідків [Електронний ресурс] / Л. О. Сіпко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2015. - № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2015_2_24
|
8. |
Іванашко О. Є. Психологічні індикатори емоційної безпеки батьків дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / О. Є. Іванашко, Ж. П. Вірна, Л. О. Сіпко // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 153-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_39_14 Проведено теоретичне та емпіричне обгрунтування психологічних індикаторів емоційної безпеки батьків дітей з особливими потребами. Мета презентованого матеріалу - теоретико-емпіричне обгрунтування відмінностей між емоційними станами батьків дітей з особливими освітніми потребами та батьків, які котрі мають дітей з типовим розвитком та окреслення межі необхідності запровадження психокорекційних заходів щодо емоційної безпеки батьків дітей з особливими потребами. Методи. В основу покладено теоретичні, емпіричні та методи статистичної обробки даних. Теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення, систематизація наукової літератури); емпіричні (методика "Агресивна поведінка" (Є. Ільїн та П. Ковальов); методика "Діагностика ставлення до хвороби дитини" (ДСХД) (В. Каган І. І. Журавльова); методика "Самооцінка емоційного стану" (А. Уесман та Д. Рікс); методика "Шкала депресії Зунга" (адаптація Р. Балашової); статистичної обробки даних: метод визначення середньої величини; t-критерій Стьюдента. Статистична обробка даних здійснювалась за допомогою комп'ютерного забезпечення Statistika 10. Результати. Теоретичне обгрунтування проблеми стосується необхідності вивчення емоційної безпеки батьків дітей з особливими потребами в силу обов'язкового супроводу корекційної роботи з дітьми адекватними проявами емоційних станів дорослих. Розроблена програма емпіричного дослідження, а також комплекс використаних методів статистичної обробки результатів дослідження дає змогу конкретизувати теоретичні положення у вигляді реальних психологічних фактів: психологічними індикаторами емоційної безпеки батьків дітей з особливими потребами є показники нозогнозії, контролю активності, загальної напруженостіта загального рівня депресії. Висновки: запропоновано рекомендації щодо корекції емоційних станів батьків дітей з особливими освітніми потребами, де зазначено, що їх комплексний соціально-психологічний зміст може змінюватися залежно від психологічного запиту. У висновках зазначено про необхідність подальших досліджень з обгрунтування специфіки емоційних станів батьків дітей з особливими потребами за диференціацією дитячих психофізичних порушень.
|